سناریو بازی

در اوایل دههٔ ۸۰ میلادی فِرِدی کروگر، یه بیمار روانی، عده‌ای کودک را به قتل رسوند. ابزار قتل، دستکش‌هایی بود که در آن‌ها تیغ اصلاح تعبیه شده بود. کروگر به دستور قاضی پرونده آزاد شد و بعد از مدتی دیگر اثری از اون پیدا نشد به جز در کابوس‌های وحشتناکی که بعضی از ساکنین شهر که درگیر پرونده کروگر بودند به آن دچار می‌شدند. کابوس مردی سوخته با دستکش‌های تیغ‌دار. روح فِرِدی کروگر در خواب به آن‌ها حمله می‌کرد و یکی یکی آن‌ها را به قتل می‌رساند.

آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا جایی که ممکن است بیدار بمانند و راهی برای کشف راز تاریک کروگر پیدا کنند. اما در یکی از شب‌ها چند نفر از فرزندان آزار دیده توسط فِرِدی کروگر که برای حل معمای کابوس‌های کشنده دور هم جمع شدن دیگر توان مقابله با خستگی و خواب آلودگی را ندارند و به خواب می‌روند، آن‌ها خود را درون خانه‌ای در‌خیابان اِلم می‌بینند که رازهای پرونده فِرِدی در آن مخفی شده و برای از بین بردن نفرین کروگر مجبور به ورود به آن خانه و مواجهه با روح فردی کروگر هستند، خانه‌ای با رازهای مخوف.
به دنیای فِردی کروگر خوش آمدید…

لطفا تمامی اعضای تیم بازی قوانین رو با دقت مطالعه کنند:

قوانین:

  • ورود افرادی که الکل یا مواد مخدر به هر نوع مصرف کرده باشند، به داخل مجموعه اکیدا ممنوع است. و مجموعه برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند مجبور به گزارش به پلیس است.
  • امکان رفتن به سرویس بهداشتی قبل از سانس و حین بازی وجود ندارد.
  • برخورد از هر نوع چه توهین چه فیزیکی با اکتور موجب قطع بازی برای شما خواهد شد و هزینه شما برگشت داده نمی شود.
  • تعداد افراد گروه حداقل ۵نفر است، بدیهی است گروه‌های کمتر از ۵نفر باید هزینه ورودی ۵نفر را پرداخت کنند.
  • تمام بازیکن‌ها باید راس ساعت و همزمان باهم جلوی درب مجموعه حضور داشته باشند و هر دقیقه تاخیر از تایم بازی کسر خواهد شد و در صورت تاخیر بیشتر از ۱۵ دقیقه امکان ران شدن بازی وجود ندارد و مبلغ بیعانه برگشت داده نخواهد شد.
  • به هیچ عنوان به وسیله یا شی که استیکر dont touch دارد یا گیم مستر به شما توضیح داده باشد دست نزنید، در صورتی که این کار عمدا تلقی شود بازی متوقف خواهد شد.
  • در انتخاب سانس دقت کنید، وجه دریافتی بابت بیعانه به هیچ عنوان پس داده نخواهد شد