سناریو بازی

PCG (Phobia Cure Gaming) کمپانی پیشرفته از آخرین پروژه درمانی خود رونمایی کرده است.

این کمپانی ادعا می‌کند می‌تواند با این پروژه هرگونه فوبیا را در افراد درمان نماید و کلیه ترس‌های ناخودآگاه آنان را از بین ببرد.

در چکیده معرفی این پروژه اینگونه آماده است:

«کلیه فوبیاها و ترس‌های یک فرد ریشه در اتفاق‌های ترسناک و تلخ گذشته او دارند. کشف کرده‌ایم که  اگر فرد با نسخه اغراق آمیزی از این فوبیاها و ترس‌ها روبه‌رو گردد و موفق شود بر آن‌ها غلبه کند برای همیشه درمان خواهد شد.»

PCG در پروژه جدید خود، بازی‌ای طراحی کرده است که در آن هر فرد با عمیق‌ترین فوبیاهای خود روبه‌رو می‌شود آن هم به صورت بزرگنمایی شده و بسیار ترسناک!

با هدف از بین بردن محدودیت‌ها در طراحی این بازی، امنیت و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، این فرآیند با بکارگیری از تکنولوژی‌های مدرن در یک خواب اجرا می‌گردد. طوریکه پس از بیداری، فوبیاهای فرد کاملاً درمان شده است.

چیزی از افتتاح این پروژه نگذشته بود که  کمپانی PCG با بحرانی روبه‌رو شد. یکی از افرادی که برای درمان فوبیاهای خود و تست پروژه کمپانی به خواب رفته بود دیگر بیدار نشد!! بیدار نشدن او یک رسوایی عمومی برای این پروژه و شکست کمپانی و ورشکسته شدن آن‌هاست!

به همین دلیل PCG، از شما کمک می‌خواهد تا وارد بازی و خوابی که برای آن فرد طراحی شده بشوید، او را در میان ترس‌هایش پیدا کنید، به اون کمک کنید از پس خاطرات وحشتناک خود بر بیاید و از خواب بیدار شود.

آیا برای ورود به دنیایی از ترس‌های بزرگنمایی شده، فوبیاهای عجیب و خاطرات وحشتناک آماده اید؟ یا اینکه شما نیز در خواب ابدی و ترسناک گیر خواهید کرد؟!

توضیحات:

  • در اتاق فرار جبن حتما و لطفا پروتکل‌های بهداشتی و کرونایی را راعایت نموده و ماسک به همراه داشته باشید.